ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
Σχολικό έτος 2013 - 2014
Συμμετοχή του σχολείου στην
1η Εκπαιδευτική Ημερίδα Kαθηγητών - Συνδέσμων με τη Διεύθυνση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας για το σχολικό εκφοβισμό στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος ComeniusRegio 2013-2015 Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2014 |
η χορογραφία | |
Εορτασμός επετείου του Πολυτεχνείου, Νοέμβριος 2013 | η παράσταση | |
Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940 | ||
Σχολικό έτος 2012 - 2013
Εορτασμός επετείου 25ης Μαρτίου 1821 |
video | photo |
Γιορτή αποφοίτησης |
||
Γιορτή Χριστουγέννων "Ποιος σκότωσε το κοριτσάκι με τα σπίρτα;" |
||
Θεατρική παράσταση 2012 |
Σχολικό έτος 2011 - 2012
Φεστιβάλ Χριστουγέννων 2011 |
Amando mio |
photo |
Γιορτή αποφοίτησης |
|
Σχολικό έτος 2010 - 2011
Εορτασμός επετείου 28ης Οκτωβρίου 1940 |
video | photo |
Γιορτή αποφοίτησης |
|
Σχολικό έτος 2009 - 2010
Εορτασμός επετείου 17ης Νοεμβρίου 1973 |
μέρος 1 |
photo |
Γιορτή Χριστουγέννων 2009 "Η αγέλαστη πολιτεία και οι καλικάντζαροι" |
μέρος 3 |
|
|
Τιμώντας την Παγκόσμια ημέρα Θεάτρου στην εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2021
Οι μαθητές της Β΄ Θεωρητικής Κατεύθυνσης και του Β5 παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση "Ο εχθρός της τάξης" στην Εφηβική σκηνή του Εθνικού θεάτρου.
Θεατροπαιδαγωγοί του Εθνικού θεάτρου επισκέφθηκαν το σχολείο μας και προετοίμασαν τους μαθητές για την παράσταση, προσφέροντας έτσι την ευκαιρία της βιωματικής προσέγγισης του έργου πριν και μετά την παράσταση.
Πρόκειται για ένα έργο με πλούσια θεματική που αφορά σε ζητήματα που σχετίζονται και αφορούν άμεσα το εφηβικό κοινό.
Δυο λόγια για την παράσταση...
Σε μια σχολική αίθουσα οι μαθητές περιμένουν κάποιον καθηγητή. Νέα παιδιά που καταστρέφουν οτιδήποτε γι’ αυτούς εκπροσωπεί το σύστημα που το θεωρούν εχθρό τους, όπως και το σχολείο. Αμφισβητούν τα πάντα και τους πάντες, επαναστάτες και αντιρρησίες, θύτες και θύματα την ίδια στιγμή. Περιμένουν αλλά το ωρολόγιο πρόγραμμα για το συγκεκριμένο τμήμα, γράφει μόνον «κενό». Τελικά απορρίπτουν αυτοί το σύστημα ή το σύστημα τους απορρίπτει;
Η αναμονή τους οδηγεί σε μια «επαναστατική» απόφαση: να γίνουν οι ίδιοι καθηγητές του εαυτού τους ακολουθώντας έναν ανορθόδοξο οδηγό σπουδών. Οι μαθητές-καθηγητές μοιράζονται τους φόβους, τις ζωές τους, τις σκέψεις τους και αναλαμβάνουν να μιλήσουν για ζητήματα που γνωρίζουν από ελάχιστα έως πολύ καλά...